niedziela, 27 grudnia 2015

JESZCZE ŚWIĄTECZNIE !

Rok 2015
 jest jak dotąd najcieplejszy
 w historii pomiarów.
Lato było bardzo upalne,
 a temperatura w Święta Bożego Narodzenia oscylowała w granicach 15 stopni Celsjusza.

 Powiem Wam,ze choć jestem strasznym zmarzluchem i nie lubię zimy, 
to jednak brakowało mi śniegu i mrozu w te Święta. 










W tym roku zrobiłam kilkanaście stroików, nie będę was zasypywała teraz  zdjęciami ( może innym razem).
 Pokaze tylko nowoczesna choinkę, która spodobała się wielu moim znajomym.




Wszystkiego Dobrego dla Was!
Milka:-)

41 komentarzy:

  1. Przepiękne :)
    Ja już niestety nie w świątecznym nastroju :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaśniutko pięknie jak lubie :)
    Najlepszego w Nowym Roku Milko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszego w Nowym Roku dla Ciebie :-)

      Usuń
  3. MY ZACHOWUJEMY ŚWIĄTECZNY NASTRÓJ AŻ DO NOWEGO ROKU...p.s. śliczne dekoracje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Jowi i Wszystkiego Najlepszego dla Ciebie w Nowym Roku :-)

      Usuń
  4. U mnie świąteczne dekoracje umilają nam czas do Sylwestra. Choinka super!
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta gwiazda a i choineczkę zrobiłaś widzę bardzo wymyślną!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne odczucia - mimo, że lubię ciepło, a zima mogłaby nie istnieć, to jednak święta bez śniegu są jakieś... niepełne..
    Pięknie przyozdobiłaś dom na święta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Święta bez śniegu i mrozu są jakieś wybrakowane.
      Pozdrawiam Elle ;-)

      Usuń
  7. Hola amiga querida , espero que hayas tenido una bonita Navidad y que este 2016 que se avecina llegue cargado de bendiciones, salud y felicidad para ti y tus seres queridos
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tak samo! Podoba mi się gwiazda nad komodą.
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazda to mój ostatni zakup w TK.MAX
      pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. Fajna gwiazda i choinka, pzdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twoja komoda i ta gwiazda, jest fantastyczna :)
    Możesz nas zasypać zdjęciami, ja chętnie pooglądam!

    Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu lejesz miód na moje serce :-)

      Usuń
  11. Ale piękne dekoracje. Wcale się nie dziwię że spodobała się znajomym. Jest świetna. Sama ją robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak choinkę sama zrobiłam :-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  12. Stroik śliczny a gwiazda, też taką chcę. Pięknie przystroiłaś swój dom. Życzę Szczęśliwego Nowego Roku i zapraszam do siebie Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu:-)Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:-)

      Usuń
  13. Wszystkiego najwspanialszego w nowym roku! Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknej codzienności w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Maszko:-)Dla Ciebie również Wszystkiego dobrego ;-)

      Usuń
  15. Witaj Milko!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku oraz spełnienia wszelkich marzeń! :)))
    PS. Chciałaś ode mnie maila, jesli mogę spytać, o co chodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milko, podaję w takim razie maila :)
      aga86r@poczta.onet.pl
      Czekam na wiadomość :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marcelino:)Ciesze się,że się podoba.

      Usuń
  17. Piękne kadry! Zwłaszcza te z bieliźniarką, gwiazdą i hiacyntem. Chociaż nie widzę uzasadnienia dla stosowania tych kwiatów w świątecznych dekoracjach, bardzo mi się ten trend podoba :-) Choinka faktycznie nowoczesna, nietuzinkowa i pomysłowa :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń